Wednesday, April 12, 2017

Alhamdulillah!!


ALhamdulillah.. thumma alhamdulillah.. thumma alhamdulillah!!

Segala puji bagi Allah Ya Rahman Ya Rahiim.. atas segala nikmat yang Kau kurniakan buatku.. Ya Fattah Ya Razzak Ya Wahhab!

Ma sha Allah! Haa za min fadhli Rabbii...

Alhamdulillah!
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Wednesday, August 26, 2015

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan

Bulan Ogos setiap tahun kalau di Malaysia ni, rata-rata orang akan sambut ulangtahun kemerdekaan Malaysia.. ada tahun meriah, ada tahun sambutannua macam dingin je. Ada satu tahun dulu aku ingat, waktu tu tahun 1998 or 1999.. tak ingat sangat.. meriah giler! Kalau berhenti kat lampu isyarat kita boleh tengok hampir semua kereta, motor, bas, lori..semuanya pasang bendera kat kenderaan masing-masing. Bangunan meriah dengan bendera. Jalan-jalan lagilah.

Tapi sejak kebelakangannya ni macam dingin je..

Kenapa, ek?


Selamat menyambut hari kemerdekaan tahun 2015. Semoga Allah selamatkan Malaysia dan umat Islam seluruhnya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...