Wednesday, June 08, 2005

Semalam pukul 4.30 petang phone aku berbunyi. Suara Mama cemas memberitahu Abah dah dibawa ke emergency ward. Aku terus off PC, terus ambik beg, cari kunci kereta dan cepat-cepat meluru ke pintu. Sambil tu sempat pesan pada teman sebilik aku nak ke hospital. Ops.. K.ijan.. pinjam phone. Heheh.. Kredit phone aku dah out. Aku nak call Abg. Dlm masa kurang dari 30 saat aku dah on the way ke hospital.

Dalam hati aku cuma ada surah Al-Fatihah. aku sedekahkan pada Abah semuanya. Semoga Allah kurangkan kesakitan Abah. Dan semoga dia sabar..

Sesampai aku di sana Abg dah sampai. Aku tak boleh masuk lagi tengok Abah, sebab Doktor tengah buat treatment. Tapi Abg kata Abah ok.

Abah kena serangan jantung yang minor. aku tak reti nak citer pepanjang.. Cuma doa aku semoga Abah cepat sembuh dan sihat selalu. Tu kes makan daging banyak sangat, maklumler.. cuti sekolah tiba bersama jemputan kenduri yang tak putus-putus.

Ya Allah, Kau peliharalah Abah dalam kasih sayang Mu.

1 comment:

Unknown said...

semoga abah awak sihat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...