Tuesday, May 15, 2007



Alhamdulillah!

Itu je yang aku mampu ucapkan sekarang. Walaupun sibuk, aku rasa terlalu diberi perhatian olehNya. Dan aku berdoa agar ia berkekalan.. supaya aku tetap senyum..macam Aisyah yang suka bila dapat air yogurt perisa strawberry kegemarannya nih. hehe..

Banyak betul anugerah yang Allah kurniakan. Aku berdoa agar semua yang diberi itu bukan istidraj bagi aku. Aku harap aku lebih rapat dan hampir denganNya bila semua kesibukan ini datang menghimpit.

Dah lama tak update.. heheh, sibuk banyak. bukan sikit.. tapi research aku masih stagnant. Peh! Esok nak jumpa Prof. Tak tau nak report apa.. tapi mesti pergi jumpa.

Lusa exam 70-290: Network Server 2003. Tak pandai pun.. kena belajar lebih sikit la. Abg senyum je bila aku sebut terms yang dia selalu jumpa. Kadang-kadang dia tergelak sebab aku bagitau dia yang aku dah tau apa yang dia dah tau lamaaaaa dulu. Heheh.. adatla kan, orang belajar.

OK, la.. aku kena pen off untuk menyambung kesibukan dunia.

Ya Allah, jadikan kesibukan kami di dunia ini jambatan untuk menuju syurgaMu.. dan jadikan kami nanti sibuk seperti yang Engkau janjikan diakhirat nanti, amin ya Allah!

Firman Allah surah Yaasin ayat 55 yang bermaksud:

"Sesungguhnya penduduk Syurga pada hari itu, berada dalam keadaan sibuk leka menikmati kesenangan.."

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...