Monday, October 01, 2007

Dah nak masuk Syawal

Tak sampai 15 hari lagi Syawal akan muncul menggantikan Ramadhan. Waktu ni biasanya orang ramai dah sibuk nak buat persiapan menyambut Syawal. Tema Ramadhan dihayati dah semakin kabur. Walaupun kadang-kadang ada juga hasrat untuk cuba menahan nafsu dari menyibukkan diri dengan urusan dunia.

Aku tak cerita pasal orang lain. Aku cerita pasal diri aku ni ha. Belum pun masuk 10 hari terakhir, aku dah terlalu sibuk dengan tugasan yang tiba-tiba hadir macam air yang mengalir dari empangan pecah. Itu belum masuk tanggungjawab jadi isteri dan anak lagi. Bukanlah aku tak bersyukur dapat title pelajar, isteri dan anak, tapi kelemahan aku dalam menguruskan priority dunia. Astaghfirullah!

Semoga Allah mengampuni aku dan memberikan petunjuk dan hidayahNya padaku. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...