Friday, October 22, 2004

Meja aku kat opis



1. PC tempat buat kerja/edit notes/simpan soklan/markah student/cek email/apdet blog/merayau blog orang/cari ilmu.

Processor: Intel Pentium III
RAM : 266MB

2. Pokok daun keladi kecik hadiah dari k.izan
untuk berzikir sentiasa pada Allah dan mohon ampun untuk aku.. heheh..

3. Pencil case MAS hadiah dari Noni sepupu aku yang keje kat MAS jadik pramugari. Dah lama tak jumpa dia sebab dia sibuk terbang sana sini. Semoga Allah merahmatinya.

4. Kerusi raja aku. Untuk duduk/pusing-pusing/tidur time sakit.

5. Uniform yang perlu dipakai setiap Isnin pertama setiap bulan. Orang lain 'pakai' uniform. Aku buat overcoat jer.. heheh..

Ya Allah, berilah aku ketenangan dalam bekerja :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...