Friday, October 08, 2004

YEAYYY!!! aku menang peraduan bagi idea. hehe... Sebenarnya contest tu bukan la contest apa sangat.. cuma dia mintak idea untuk refreshkan online magazinenya. Aku pun reply jer la e-mail tu mulanya. Tak harap pun nak menang walaupun dalam hati berharap dapat hadiah! ;) ekekekek..

Pagi tadi, e-mail ni sampai:

Hello all!

CONGRATULATIONS!

You’re one of 10 bright sparks who have emerged winners in our Rebirth & Rewards Contest. Your ideas on how to add pizzazz and punch to the website have won you a trendy i-asianwomen.com mousepad cum CD and stationery holder that can never be obtained on the market! See? Told you your computer would thank you for entering!



Hehe... jadinya, insyaAllah aku dapat ler nanti hadiah yang diimpikan tu. Tapi aku ni selalu la syak wasangka dengan kebolehan aku. Dalam firasat aku, rasa-rasanya, aku boleh menang tu sebab hanya 10 orang yang hantar, atau pun kurang dari tu! hihihi...

Apa pun, Alhamdulillah.. hadza min fadhli Rabbi!! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...